VIK-klacken

Fick en önskan om att jag skulle skriva lite om VIK-klacken, vilket jag alltid tycker är roligt.
Jag tycker de personligen gör ett ENORMT jobb för våra Gulsvarta. För att i en sådan död hall som ABB Arena ändå orka skrika match efter match är beundransvärt. De spelar ingen roll hur mycket de skriker, bankar på trummor skriker i ansiktet etc. Likförbannat så sitter eller står ALLA andra i stort sett helt tyst och ber om ursäkt för att de finns. Möjligen kommer klapparna igång om det efter fyra minuter står 3-0 eller liknande.
Vet att många klagar på att klacken är för liten, hörs för lite, bara muppar som står där etc, sluta med det, gå dit och ställ er själva istället. Trevligare människor får man leta efter. (Känner en del även om jag inte själv står i klacken) säger inte att alla måste stå i klacken, men att sitta på stora sittplatsläktaren och klaga på klacken är pinsamt.
Nej, ni gör ett fantastiskt jobb - fortsätt med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0