VIK - Rögle och en ny blogg har öppnat!

Hej alla VIK-fans,

Nu är det dags för att starta den förhoppningsvis optimala VIK-bloggen för alla GulSvarta-supportrar runt om i Sverige. Tanken är som med alla bloggar att inte spara på krutet vad gäller kritik egna åsikter etc, men gäller även att vara analysisk så att man inte bara kastar skit kors och tvärs, lätt att bara vara negativ.

Ska även försöka få med lite gulsvarta krigare i bloggen som kan ge oss det senaste nyheterna kring laget - VÄL MÖTT!

Det känns väl dock inte som det är någon ypperlig dag att starta en blogg på då jag såg min första match för året i ABB Arena idag. Första 10 minutrarna kändes riktigt bra och man fick direkt upp pulsen och hoppet om en bra säsong. Sedan var resten mest en träningsmatch man helst vill glömma. Även om inte Rögle ser ut som ett Elitserielag så märke man att de är noggranare i detaljerna speciellt i egen zon.

Matchens VIK:are: Andreas Valdix

Matchens "jag måste visa mer": #26 (säger inget mer) såg tyvärr rejält vilse ut idag tillsammans med Mylläri.

Vad tyckte ni andra om matchen?

Ses på läktaren och på nätet!

Kommentarer
Postat av: Sean Avery

Grymt bra blogginlägg!

denna skall jag sprida med vinden!



GulSvart i alla väder!

2009-08-22 @ 22:41:46
URL: http://www.hockeytube.com
Postat av: Niklas A

Vem fan är nr26 då? Hur var Thalberg?



2009-08-22 @ 22:51:10
Postat av: Perre

Vem är #26?? Hittar honom inte på hemsidan...

2009-08-23 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0