VIK bör värva två transatlanter

God morgon alla Gulsvarta-bloggläsare!

Vad säger ni om dagens ämne, ska VIK värva någonting mer eller ska vi vara nöjda med materialet vi har under hösten?

Min personliga åsikt är att det skulle behövas 1-2 transatlanter i laget just pga deras mentalitet. Jag har själv spelat hockey och vet hur träningsvilliga och tuffa de är. Både mot sig själva och mot de andra i laget. Där accepteras det inte att någon går på halvfart. Just av den anledning tror jag det skulle vara riktigt bra! Jacina tycker jag var ett typexempel förra året med sin karaktär. Tror det kan sporra de yngre killarna att tuffa till sig ytterligare också.

Visst, det är väldigt bra med ett helsvenskt lag på många sätt och vis, men nog kan det allt bli lite bekvämt ibland, det är min känsla iaf, säger dock inte att årets VIK alls har de problemet, men kanske att man kan höja krigandet lite lite till?

Kontentan, en tufft spelade rightskjutande back och en vråltuff powerforward (läs Wendel Clark) :)

En liten Wendel Clark show
http://www.youtube.com/watch?v=_7XgYSoK1go

Hör av er vad ni tycker VIK behöver göra på värvningsfronten!


Kommentarer
Postat av: Nico Willburn

Vart har du spelat och med vilka trasatlanter?

Skriv lite om din karriär, det låter spännande

2009-08-24 @ 10:15:33
Postat av: Kalle

Otroligt jävla skönt klipp!

2009-08-24 @ 19:49:13
Postat av: bkkkkkkviiiik

Aaa finns många intressanta ... finns flera hundra alternativ...Kanadensare..

2009-08-24 @ 21:08:55
Postat av: Rad 9

Nico Willburn,



Har spelet i föreningen jag skriver om t ex.

Vill inte skriva allt för mycket om min karriär då det lätt kan överskugga dagens VIK-spelare ;)

2009-08-24 @ 22:08:06
URL: http://gshockey.blogg.se/
Postat av: Rad 10

Är du Rikard Ekström?

2009-08-25 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0