Sittplats & marknadsföring

Hur tänker egentligen VIK vid försäljning av sittplatsbiljetter till privatpersoner? Nonchalansen man får

vid kontakt över mail gör mig mörkrädd.

Man ger inga exempel, tar dagar på sig att svara för att sedan inte alls svara med information om vilka platser

som är lediga.

Jag erbjöd mig att sponsra via företaget om rätt platser fanns annars skulle jag nöja mig med en sittplats, men detta

är något kansliet på VIK inte verkade vilja då de inte hört av sig.


Vill man sälja säsongskort i huvudtaget? Vart är all reklam, alternativa finnansieringsväger för privatpersonen?

Alla kan inte slänga upp 3200sek på bordet, borde man inte lansera något abbonemang där man binder sig 12månader a 250kr/månaden

för att även få inkomster under sommaren?


VIK ligger kvar i det kommunala på marknadsföringen, tyvärr!

Det finns mer än företag att satsa på, man får inte glömma det.

Något positivt är i alla fall utbyggnaden av restaurangen, hoppas man snart monterar lite sittplatser

närmre plexiglaset - och självklart sätter ett biljettpris på 50-100kr mer än en vanlig sittplats.


Jag skulle garanterat sitta där.


Kommentarer
Postat av: AEF

Fy fan, här har man storys att berätta... inkompetenta slapptaskar.

2009-08-28 @ 23:07:20
Postat av: Anonym

vad yrar du om?

2009-08-28 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0