Mysteriet Tornberg

Har ni förstått vad som egentligen hände med Johan Tornberg?
För mig är det forfarande en gåta och det lär så förbli. Trots många kontakter runt om i hockeysverige verkar ingen riktigt svara på vad det var som låg bakom det konstiga i hans avhopp.

Jag ger honom full respekt och tar avstånd för allt som har med hot att göra. Men just sättet tycker jag är lite underligt.

Man blir så hotad i den grad att man väljer att lämna sitt uppdrag. Trots detta sparar man inga lappar eller andra hot till polisen. Man kommer sedan tillbaka som assisterande sportchef, är inte det väldigt skumt....? Hör ni hur det låter, assisterande sportchef. Skulle inte en sådan kunna bli minst lika hotad?

Tror ni också vi inte har hört riktigt hela sanningen?

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Det är väl inte så svårt att förstå tycker jag.



Tornberg och hans familj blir hotad. Tar det som en förevändning att hoppa av som tränare pga av mediokra resultat.



Tid kvar på kontraket = måste göra nått.

Klubben "uppfinner posten" "assisterande sportchef" för att hålla han sysselsatt med något.

2009-08-25 @ 22:38:41
Postat av: AEF

Enligt obekräftade uppgifter så gick Tornberg för att klubben sköts amatörmässigt, vilket jag kan hålla med om.



Bara att kika på hur ombyggnationen av dagens restaurang sköts. Var ska pressläktaren hamna? Var ska de som sköter statistiken sitta?

Nä "proffsiga" VIK lägger hellre extra fokus på middagsgäster, det är där man håvar in pengar.

Fick idag reda på att man ska flytta pressläktaren till hörnet där bortaklacken står, på ett "andra etage", hur detta kommer att fungera när f.e Black Army kommer på besök står i stjärnorna.

2009-08-25 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0