Holmström vaktar kassen imorgon!

Senaste nytt;
Jensa Holmström får förtroendet från start imorgon. Helt rätt om ni frågar mig! 

Jag tror helt klart att det kan bli han som blir vår förstamålvakt i vinter, har en känsla att han är mycket mer hungrig och stolt över att få representera VIK än vad Thalberg är. Misstänker att Thalberg känner sig för "fin" för att spela i Allsvenskan.

Stör mig fortfarande på Thalbergs snack om att om han inte var så dyr och lösa så hade han spelat i en Elitserieklubb den här säsongen, sådant gillar jag inte....


Kommentarer
Postat av: Ville

MODO ville ju ha Thalberg men backade när han kostade pengar.

2009-08-24 @ 23:22:54
Postat av: Torsten

Menar du att MODO inte hade råd att lösa Thalberg ???? Om dom verkligen velat ha han så hade han varit där nu

2009-08-24 @ 23:27:43
Postat av: Ville

Nä, det sa jag väl knappast? De ansåg väl att det inte var värt att lösa honom eftersom han bara var aktuell för andraspaden.

2009-08-24 @ 23:31:47
Postat av: Torsten

OK fel av mig men jag tyckte du skrev "ville" HADE dom velat ha HADE han varit där nu!!!!

2009-08-24 @ 23:35:11
Postat av: Joe

Själv stör jag mig på fröken Jens ständiga påhopp på publiken i diverse intervjuer. Låter den inte för lite så är det för lite folk och så vidare. Sköt ditt och var glad åt de som kommer dit och betalar din lön!

2009-08-25 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0